Genesys PureCloud™

Palvele jokaista asiakastasi parhaalla mahdollisella tavalla — meiltä nyt maailmanlaajuisen markkinajohtajan asiakaspalveluratkaisu!

OTA YHTEYTTÄ

Genesys PureCloud™

Palvele jokaista asiakastasi parhaalla mahdollisella tavalla — meiltä nyt maailmanlaajuisen markkinajohtajan asiakaspalveluratkaisu!

OTA YHTEYTTÄ

Tarpeesi mukaan skaalautuva pilvipohjainen Contact Center -ratkaisu

Korkean käytettävyyden Genesys PureCloud™ -ratkaisu skaalautuu pienen yrityksen tarpeista aina tuhansien agenttien laajoihin asiakaspalveluratkaisuihin. Pilvipohjainen Genesys PureCloud™ on tunnustettu Gartnerin tutkimuksessa markkinajohtajaksi. Sovellus toimii niin työasemalla kuin mobiilisti. Suuria alkuinvestointeja ei tarvita — pilvipalveluna toteutettu ratkaisu on nopeasti käyttöönotettavissa ja sen innovatiivinen alusta kehittyy jatkuvasti.

Miksi Genesys PureCloud™?

place

Kaikki yhteydenotot samassa paikassa

Genesys PureCloud™ sisältää kaikki asiakaspalvelussa tarvittavat työkalut. Se yhdistää kaikki asiakaspalvelun yhteydenottokanavat yhteen näkymään, esimerkiksi puheen, sähköpostin, chatin, sosiaalisen median, web-lomakkeet sekä takaisinsoiton.

Yrityksesi asiakaspalvelu tehostuu ja aikaa jää enemmän muuhun työhön! 

place

Asiakaspalvelijan työ tehostuu

Korkean käytettävyyden takaa pilvipohjainen alusta lähes 100% palveluasteella. Palvelussa voit puheluiden lisäksi käyttää kaikkia sähköisiä kanavia yhden ja saman työkalun kautta. Pilvipohjainen ratkaisu takaa helpon ja nopean käyttöönoton ja hallinnan. Genesys PureCloud™ kehittyy jatkuvasti ja automaattisesti päivittyvä alusta tuo uudet ominaisuudet käyttöösi välittömästi.

place

Tarpeesi mukaan skaalautuva ratkaisu ja selkeä hinnoittelu

Pilvipohjainen ratkaisu skaalautuu muutaman käyttäjän soittosarjoista tuhansien asiakaspalvelijoiden kokonaisvaltaiseksi Contact Center -ratkaisuksi. Kaikki tarvitsemasi työkalut ovat käytettävissä perustuen selkeään käyttäjäkohtaiseen hinnoitteluun.

Monipuoliset integraatiot

Genesys PureCloud™ integoituu kaikkiin yleisimpiin palveluihin, kuten Microsoft O365, Salesforce ja monet muut. Voit yhdistää käytännössä minkä tahansa asiakastietojärjestelmän osaksi Contact Center -ratkaisua. Lisäksi saat kalenteri- ja mobiilitavoitettavuustiedon osaksi asiakaspalvelijoiden yhteystietolistaa.

Mukaan myös muut palvelumme

Saat kaikki muutkin Telia ONE -palvelut osaksi Contact Center -kokonaisuutta, esimerkiksi:
  • Mobiililiittymät ja tavoitettavuustieto
  • Palvelunumerot ja lisämaksuton jonotus
  • Lisäksi kaikki yrityksesi tarvitsemat IT-palvelut.

Maailmanlaajuinen markkinajohtaja

Genesys on kiistaton markkinajohtaja Contact Center -ohjelmistojen toimittajana. Tuotekokonaisuus antaa asiakkaillesi ja työntekijöillesi johdonmukaisen ja yksilöllisen seuraavan sukupolven asiakaskokemuksen. Genesys PureCloud™ on sekä pilvipalveluna että on-premise -ratkaisuna tunnustettu markkinajohtajaksi useissa eri tutkimuksissa.  Myös IDC, Ovum ja Forrester tutkimuksissaan tunnustaneet Genesyksen tuotteet markkinoiden johtaviksi ratkaisuiksi. 

Haluatko kehittää asiakaskokemustasi?

Tilaa ilmainen oppaamme: Seitsemän askelta seuraavan sukupolven digitaalisen asiakaspalvelun tuottamiseen.

Tilaa opas